بیل برفی کونگ Nylon Anchor

  • برند : KONG
  • وزن : 300 گرم
  • قطر : 33 سانتیمتر
  • جنس پلی اتیلن با چگالی بالا
  • مقاوم تا 40- درجه سانتیگراد
  • لوازم جانبی فوق العاده برای اسکی بازان ، کوهنوردان و امدادگران
  • قابل استفاده به عنوان بیل برفی، آتل اضطراری و به عنوان لنگر برف

لطفا قبل از انتخاب سایز لباس روی دکمه راهنمای سایز کلیک کرده و با توجه به جدول راهنمای سایز محصول مد نظر خود را با سایز درست انتخاب کنید.

زرد
مشکی
نارنجی

بیل برفی کونگ Nylon Anchor، یکی از لوازم جانبی حیاتی برای اسکی بازان، کوهنوردان و امدادگران است. این وسیله چند کاره، قابل استفاده به عنوان بیل برفی، آتل اضطراری و لنگر برف می‌باشد که به این دلیل بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

با ساخته شدن از پلی اتیلن با چگالی بالا، این بیل برفی بسیار بادوام و مقاوم است و حتی در دمایی کمتر از 40 – درجه سانتیگراد همچنان کارایی خود را حفظ می‌کند. با این ویژگی‌های خاص، کاربران می‌توانند با خیالی آسوده از این وسیله در شرایط سخت و ناگهانی استفاده کنند.

 

بیل برفی کونگ Nylon Anchor، به دلیل وزن کمی که دارد، برای کوهنوردی و نجات در کوهستان بسیار مناسب است. با وجود اینکه وزن آن تنها 300 گرم است، اما آنقدر قوی و مقاوم است که می‌تواند با سختی‌های برف و یخ روبرو شده و به شما کمک کند.

 

جنس نایلون هم یکی از ویژگی‌های این بیل برفی است. نایلون، جنسی است که باعث مقاومت بالای این وسیله در برابر خراشیدگی و سایش می‌شود. این ویژگی باعث می‌شود که از بیل برفی کونگ Nylon Anchor، به مدت طولانی و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

 

قطر 33 سانتی متری بیل برفی کونگ Nylon Anchor نیز، به شما این امکان را می‌دهد که با راحتی و بدون نیاز به انجام تکراری حرکات، برف را کنار زده و مسیر خود را ایجاد کنید و یا در مواقع آسیب به بدن از آن به عنوان آتل موقت استفاده و منتظر گروه امداد شوید.همچنین از این بیل برفی بعنوان لنگر و تکیه گاه که مانند لنگر کشتی در برف نشسته و به عنوان نقطه حمایت یا کارگاه استفاده می شود.

 

در نهایت، بیل برفی کونگ Nylon Anchor، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای اسکی بازان، کوهنوردان و امدادگران است که در شرایط سخت و ناگهانی، به دنبال یک وسیله کارا و قابل اطمینان هستند. با داشتن این وسیله، شما می‌توانید با اطمینان بیشتر، به ماجراجویی‌های خود بپردازند و از زیبایی‌های طبیعت لذت ببرند.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “بیل برفی کونگ Nylon Anchor”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رنگ

زرد

,

مشکی

,

نارنجی

برند

مناسب برای

محصولات مشابه