صندلی Kingcamp canna مشکی

  • برند : KingCamp
  • ابعاد باز شده 66x65x44 سانتیمتر
  • اندازه بسته بندی 92x24x27 سانتیمتر
  • وزن 3.7 کیلوگرم
  • ارتفاع صندلی 44 سانتی متر
  • ظرفیت وزن 136 کیلوگرم
  • جنس صندلی 1200D آکسفورد
  • ساخت قاب آلیاژ آلومینیوم

لطفا قبل از انتخاب سایز لباس روی دکمه راهنمای سایز کلیک کرده و با توجه به جدول راهنمای سایز محصول مد نظر خود را با سایز درست انتخاب کنید.

4,880,000 تومان

موجود در انبار

صندلی کمپینگ KingCamp Canna : راحتی و استراحت در طبیعت

 

صندلی کمپینگ KingCamp Canna یکی از گزینه‌های برتر برای استراحت پس از یک روز طولانی در مسیر است. با ویژگی‌های حمل آسان و بسته بندی قابلیت‌های آن، این صندلی کمپینگ شما را در سفرهای کمپینگ آخر هفته و پاتوق‌های ویلا همراهی می‌کند. با طراحی راحت و ارگونومیک خود، این صندلی بهترین گزینه برای استراحت و آرامش بدن خسته شماست.

 

یکی از ویژگی‌های برجسته صندلی کمپینگ KingCamp Canna، حمل آسان آن است. با داشتن کیف حمل، این صندلی را به راحتی می‌توانید بسته بندی کرده و با خود ببرید. این ویژگی بسیار مناسب است زیرا شما می‌توانید به راحتی صندلی را برداشته و به مقصد خود ببرید. همچنین، این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا در هر نقطه از سفرتان، صندلی را با خود حمل کنید و در هر زمانی که نیاز دارید، استراحت کنید.

 

صندلی کمپینگ KingCamp Canna با ساختاری راحت و ارگونومیک طراحی شده است. با استفاده از پارچه آکسفورد 1200D، این صندلی به شما راحتی لازم برای استراحت در فضای باز را می‌دهد. دارای میله‌های X در هر طرف است که پایداری صندلی را افزایش می‌دهند و به شما اطمینان می‌دهند که در حال استفاده از یک صندلی محکم و پایدار هستید.

 

تکیه گاه دستی صندلی کمپینگ KingCamp Canna از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. این تکیه گاه به اندازه کافی راحت برای بازوها است و به شما کمک می‌کند تا به راحتی نشسته و برخاسته شوید. همچنین، صندلی دارای جای لیوان و جیب نگهداری نوشیدنی و تلفن همراه است که به شما امکان می‌دهد این اشیاء را در دسترس خود نگه دارید.

 

صندلی کمپینگ KingCamp Canna با کشنده‌های پشت و بازوها استحکام، کشش و راحتی را بهبود می‌بخشد. این کشنده‌ها به شما امکان می‌دهند تا از لذت استراحتی با استحکام بیشتر بهره ببرید و در هر زمانی که نیاز داشته باشید، به راحتی آنرا تنظیم کنید. همچنین، کف پایه‌های صندلی ضد لغزش و بادوام است که در شرایط مختلف زمین، استحکام و پایداری صندلی را تضمین می‌کنند.

 

صندلی کمپینگ KingCamp Canna ابعاد باز شده‌ای به اندازه 66x65x44 سانتی‌متر دارد و با ابعاد بسته بندی 92x24x27 سانتی‌متر، بسیار جمع و جور است و به راحتی قابل حمل و نگهداری است. وزن سبک آن که 3.7 کیلوگرم است، امکان حمل و جابجایی آسان را فراهم می‌کند. ارتفاع صندلی نیز 44 سانتی‌متر است و ظرفیت وزنی آن تا 136 کیلوگرم است.

 

جنس صندلی کمپینگ KingCamp Canna از پارچه آکسفورد 1200D ساخته شده است که باعث می‌شود صندلی مقاوم و با دوامی باشد. قاب صندلی نیز از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است که آن را سبک و قابل اعتماد می‌کند.

 

صندلی کمپینگ KingCamp Canna یک گزینه عالی برای استراحت در فضای باز، سفرهای کمپینگ آخر هفته و پاتوق‌های ویلا است. با ویژگی‌های حمل آسان، راحت و ارگونومیک ، این صندلی شما را در تجربه‌ای آرام و لذت‌بخش از طبیعت همراهی می‌کند.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “صندلی Kingcamp canna مشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مناسب برای

محصولات مشابه